2 veckor i hbg

Det har blivit S Å kallt i Helsingborg senaste dagarna, det känns som att både ansiktet och händerna ska frysa bort utomhus. Tog en promenad förut och mobilen gick från typ 80% till död på 50 minuter ute i kylan... Imorgon åker jag tillbaka hem till Göteborg för en ny termin med skola och gympa så jag tänkte bjuda på lite bilder från de två veckorna här i Helsingborg
 
Firade mysig jul med släkten som vanligt
 
 
En av denna lilla trippens kompisdejter, frukost på redfellas med Frida - bästa frullen dessa två veckorna får jag nog säga
 
 
2015 best nine på min insta såg ut såhär 
 
 
Sen kom nyår och det var fest!
 
 
Och en fin promenad i klart väder och vinterkyla igår, Helsingborg är så fint ändå! 
 
 
Lite snålt med bilder togs men om det ska blåsas liv i bloggen ska jag se till att bättra mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: